e-Doręczenia to usługa, która umożliwi Ci wysyłkę, odbiór i przechowywanie korespondencji w formie elektronicznej.

e-Doręczenia to usługa, która umożliwi Ci wysyłkę, odbiór i przechowywanie korespondencji w formie elektronicznej. Od e-maila różnią się tym, że:

  • mają taki skutek prawny jak list polecony za potwierdzeniem odbioru,
  • zapewniają identyfikację nadawcy i odbiorcy.

Kto musi korzystać z e-Doręczeń?

Twoja firma będzie miała obowiązek korzystania z e-Doręczeń, jeżeli jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEiDG) lub Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS). Adres do e-Doręczeń będą musiały mieć też inne podmioty niepubliczne wpisane do KRS, na przykład fundacje i stowarzyszenia.

Terminy i dodatkowe informacje znajdziesz na Biznes.gov.pl.

Jak zacząć korzystać z e-Doręczeń

Zacznij od wniosku o utworzenie Twojego adresu do e-Doręczeń.

Złóż wniosek na biznes.gov.pl.

Ważne! Gdy aktywujesz skrzynkę, będziesz otrzymywać korespondencję od podmiotów, które używają e-Doręczeń. Zapoznaj się z pouczeniem o skutkach prawnych.

Źródło: gov.pl

 

W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij